محمدامین میربلوچزهی؛ خاش - ایرنا- نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: عظمت و ابهت امت اسلامی در روز جهانی قدس با طنین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به دنیا عرضه می شود.

 

علی کرد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اهمیت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس این را نشان می دهد که امت اسلامی برای مقابله با دشمنان قسم خورده همت و اراده دارد و قطعا با وحدت و امید می تواند جنایتکاران و حامیان مستکبر و ظالم رژیم غاصب و غده سرطانی اسرائیل را از صحنه روزگار محو کند.
وی گفت: ملت بزرگ و همیشه درصحنه ایران اسلامی نشان دادند که در مقابل دشمنان و مستکبران عزتمندانه و دلاورمندانه ایستاده اند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاریخ ایران و انقلاب اسلامی نشان می دهد که ایرانیان با غیوری و شجاعت با حکومت های فاسد و مستبد برخورد کردند و اجازه نمی دهند که بر حقوق آنها تجاوزی صورت گیرد.
وی در ادامه از اقشار مختلف مردم دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.
امامان جمعه شیعه و سنی، فرمانداری، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت، اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری، فرهنگیان، اصناف و بازاریان، جامعه ورزشکاران، بسیجیان و خانواده شهداء جانبازان و ایثارگران خاش نیز در بیانیه ای اعلام کردند که امروز جمعه همگام با امت اسلامی و ملت بزرگ، مسلمان و روزه دار ایران سربلند در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا می کنند.
راهپیمایی روز قدس در خاش ساعت 10 صبح امروز از چهار راه پلیس تا حسینیه صاحب الزمان (عج) آغاز می شود.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: